• 021-77537503
  • imasazan@email.com
  • تهران-خ17 شهریور چهارراه منصور پاساژ رضوان پلاک 104
  • 09335180303

تابلو سازی آذین (ایما سازان)

سازنده انواع تابلوهای راهنمای ساختمان و علائم ایمنی

تابلو بیمارستانی

 

تابلو بیمارستانی

 


در دنیای تابلوسازی، تابلو آلومینیومی بیشترین تقاضا را دارد، جنس آلومینیوم برای ساخت تابلو گزینه مناسبی است، هم کیفیت خوبی دارد و هم از نظر هزینه مناسب و مقرون به صرفه به نظر می رسد.


 
تابلو آلومینیومی بیمارستانی

ساخت تابلو بیمارستانی با بهترین متریال
تابلوهای بیمارستانی بر اساس نیاز مجموعه ساخته می شود و معمولاً در همه مراکز درمانی از تابلو آلومینیومی بیمارستانی استفاده می شود . فردی که قصد تولید و طراحی تابلو آلومینیومی بیمارستانی دارد می بایست بسیار مجرب باشد به طوری که اطلاعات وی در زمینه تابلو سازی بسیار بالا باشد تا بتواند به مرحله طراحی و ساخت برسد.
معمولاً یک سری باید و نباید ها در ساخت و تولید تابلو آلومینیومی به خصوص تابلو بیمارستانی دیده می شود، مثلاً نیاز است که اصطلاحات پزشکی روی این تابلو ها اجرا شود و این اصطلاحات به زبان انگلیسی نوشته می شوند و نیاز است که نوع فونت، برجسته سازی و همینطور رنگ فونت با زمینه به دقت رعایت شود.


 


تفاوت تابلو بیمارستانی با سایر بخش های شغلی

شاید بگویید که هر تابلو آلومینیومی را می توان به عنوان تابلو بیمارستانی استفاده کرد اما تصور شما اشتباه است. بگذارید یک مثال بزنیم. فرض کنید که شما صاحب یک مغازه پوشاک هستید و قصد دارید که روی سردر مغازه خود یک تابلو نصب کنید. در این حالت به تابلو ساز مراجعه می کنید و احتمالاً یک سری نمونه کار تقاضا می کنید. در این صورت نیاز شما سنجیده شده و استارت تولید تابلو آلومینیومی مورد نظر شغل شما زده می شود.
در خصوص ساخت تابلو آلومینیومی بیمارستانی شرایط به شکل دیگری دنبال می شود. در واقع نیاز است که سازندگان مراکز درمانی پس از پایان کار مجموعه ها، از یک سری منابع معتبر استفاده کنند و نام تابلو هر بخش را استخراج نمایند، دسته بندی کنند و پس از نشانه گذاری، نام تابلو مورد نظر می بایست به تابلوسازی ارائه شود تا پروسه ساخت تابلو صورت بگیرد و نتیجه بخش باشد.
 
 
 

 


تابلو آلومینیومی بیمارستانی

طراحی تابلو بیمارستانی از نگاهی دیگر
برای طراحی تابلو آلومینیومی به خصوص تابلو بیمارستانی باید یک سری مراحل طی شود. البته که این مدل از تابلو ها بر اساس طرح و ساخت به دو بخش مجزا تقسیم می شود و ویژگی های هر یک با دیگری فرق می کند.

 


طراحی تابلو ورودی بیمارستان

دسته اول از تابلو آلومینیومی مربوط به تابلوهایی است که قرار است سر در زده شود و مشهور به تابلو های ورودی هستند. تابلو های ورودی در بسیاری از نواحی بیمارستانی نصب شده و به طور کلی به نسبت تابلوهای راهنما ماهیت جداگانه ای دارند. این مدل از تابلو ها بر اساس لوگوی مخصوص بیمارستان طراحی شده و طبق فرمت سازمانی بیمارستان اجرا می شود. اما معمولاً تابلو آلومینیومی مخصوص بخش ورودی بیمارستان از قانون خاصی پیروی نمی کند و سلیقه ای بوده و بر اساس اعتبار بیمارستان اجرا می شود.

 


طراحی تابلو راهنما
این مدل از تابلو ها همانطور که از اسمش مشخص است قرار است راهنماگر شما در یافتن مقصد مورد نظر در بیمارستان باشد. اگر به تابلوهای راهنما دقت بیشتری داشته باشید متوجه می شوید که بخش زیادی از آن برگرفته از حروف و کلمات هستند. همینطور یک سری المان ها و آیکون ها نیز به آنها اضافه شده است تا دسترسی به هدف مورد نظر در بیمارستان برای همه افراد در همه رده سنی امکان پذیر باشد. طرح و سایزی که برای تابلو در نظر گرفته می شود باید بر اساس آنچه قرار است روی آن اجرا شود سازگار باشد . حروف و کلمات و نشانه ها دقیق و درست نمایش داده شوند.
 
 


 
باید و نباید های ساخت تابلو بیمارستانی
اگر دقت کرده باشید اغلب تابلو های بیمارستانی از جنس فلزی هستند مثلاً تابلو آلومینیومی برای بیمارستان کاربرد زیادی دارد. اما یک سری قوانین مهم مطرح است که باید رعایت شود:پ
1-    قابلیت شستشو: قابلیت شستشو برای تابلو ها اهمیت زیادی دارد چون بیمارستان محیط آلوده ای بوده و نیاز است که به صورت متداول ضدعفونی شود به این ترتیب بسیار مهم است که جنس به کار رفته برای تابلو بیمارستانی به صورتی باشد که قابلیت شستشو برای آن تعریف شده باشد.
2-    نصب در ارتفاع پایین: تابلو های بیمارستانی به خصوص تابلو هایی که قرار است حکم راهنما را داشته باشند باید در ارتفاع پایینی نصب شوند در این ارتفاع دست راحت به تابلو می رسد و رویکرد ضدعفونی کنندگی به خوبی دنبال می شود. در این صورت چه خوب است که موقعیت نصب را رعایت کنید.
3-    اجرای نور روی تابلو: حقیقت این است که تابلو بیمارستانی حاوی یک سری عبارات و کلمات مهم است که قرار است راهنماگر بیماران باشد به این ترتیب بسیار مهم است که نورپردازی از زیر کار برای نمایش کلمات صورت بگیرد تا در تاریکی شب نیز قابلیت رویت داشته باشد. این مدل از تابلو ها به طور کلی برای مجموعه های درمانی ضروری هستند.
 
 


ساخت تابلو آلومینیومی حروف برجسته برای بیمارستان
تابلو حروف برجسته یکی از مهمترین تابلو های بیمارستانی محسوب می شود یک سری ورق های مخصوص برای اجرای حروف برجسته استفاده می شود که معمولاً ضخامت متفاوتی دارند. از تابلو های حروف برجسته برای نمایش یک سری المان های بیمارستانی استفاده می شود و این قابلیت برای آن مطرح است که برای تابلو سردر و تابلوی ورودی بیمارستان اجرا شوند. اجرای تابلوی حروف برجسته باید به صورتی باشد که قابلیت شستشو داشته باشد و موقعیت برای ضدعفونی کردن آن فراهم باشد.
 
 
 

تابلو آلومینیومی مخصوص ساختمان اداری

ساختمان های اداری مهمترین فضا محسوب می شود. در واقع وقتی صحبت از مدیریت است، ساختمان اداری نقش مادر را ایفا می کند. ساختمان های اداری بخش های مختلفی دارند و به طور کلی شامل یک سری حوزه مدیریتی و اداری و حسابرسی هستند. معمولاً بیماران یا همراهان آنها کمتر به این ساختمان رفت و آمد می کنند. بیشتر برای پذیرش و ترخیص و تسویه حساب رفت و آمد به ساختمان اداری صورت می گیرد. تابلو راهنمایی که برای ساختمان اداری اجرا می شود باید بسیار قابل فهم باشد به طوری که شخص مجبور به پرسش دوباره نباشد.
 

 

تابلو آلومینیومی برای چه بخش هایی مناسب است؟
برای هر بخشی که فکرش را می کنید! آلومینیوم یک انتخاب بسیار عالی محسوب می شود. از آلومینیوم برای ساخت تابلو مدارس استفاده می شود به طوری که این تابلو ها دوام بالایی در برابر باران و وضعیت بد جوی دارند و سبب می شود که شهر جلوه دیگری به خود بگیرد. ساخت تابلو مدرسه معمولاً در ابعاد بزرگ است و آلومینیوم متریال مقرون به صرفه ای محسوب می شود و اجرای فرمت خاص روی این تابلو ها اثر بخشی کار را بیشتر می کند. اجرای تابلو برای مهدکودک ها چه به صورت فانتزی و چه کودکانه موقعیت خوبی ایجاد می کند.
از جنس آلومینیوم برای ساخت تابلو بهداشتی نیز می توان استفاده کرد. تابلو هایی که بر سردر مغازه های بهداشتی زده می شود برگرفته از یک سری عبارات خاص هستند و به طور کلی طراحی داخلی برای این تابلو ها کمی متفاوت از سایر موارد است. 
تابلو های آلومینیومی به طور کلی برای کاربری های مختلف استفاده می شود. این سبک از تابول ها به طور کلی برای هر صنفی شرایط اجرا داشته و به شکل لایت باکس نیز سفارش داده می شود. آلومینیومی متریالی سبک بوده و می توان آن را گزینه خوب و مقرون به صرفه ای در نظر داشت. این محصول به نوبه خود برای مغازه های مختلف قابلیت اجرا داشته و حتی در قالب برجسته نیز طراحی می شود. هر آنچه در ذهن شماست با ایماسازان در میان بگذارید.


ایماسازان مجموعه ای بی نظیر در ساخت تابلو آلومینیومی
مجموعه تابلوسازی ایماسازان توانسته تجربه و تخصص خود را در زمینه ساخت تابلو های آلومینیومی ثابت نماید. این مجموعه با تیم حرفه ای خود در راستای تولید تابلو آلومینیومی، لایت باکس، تابلو طبقاتی، تابلو چلنیوم، تابلو حروف برجسته و سایر جنس های دیگر بهترین کیفیت را ارائه دهد. هر سطح بودجه ای که دارید می توانید بهترین متریال را انتخاب کنید و از طراحی حرفه ای ایماسازان لذت ببرید. هوشمندانه خرید کنید!
 
 

تماس با ما

برای ارتباط با ما می توانید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 8 شب از طریق شماره تماس های زیر استفاده نمایید.

  • 021-77537503
  • imasazan@email.com
  • تهران ـ خ 17 شهریور چهارراه منصور پاساژ رضوان پلاک 104
  • 09335180303